Recenze (12)
Bony a klid 2 (2014)
Pro mě bohužel za 1* a to jen za to, že to je český film, ale jinak mě nic jiného ve filmu nenadchlo. Bohužel. Jednička je jednička:-)
Krásno (2014)
Ondřej Sokol a jeho hlášky, styl pohybu a jeho výraz v obličeji při každém vtipu je fenomenální, ale závěr mě moc nenadchnul, pouze za Ondru Sokola 3*
Chladný jako led (1991)
Vanilla Ice aneb:"Ukážu Vám prima rapovou muziku, vypadá to asi takhle, Like this"...... klasika 90. let a i dnes mě baví.
Lásky čas (2013)
Když jsem zkouknul tento film, tak si někdy říkám, že zalezu do temného kouta nebo do skříně, zavřu oči a vrátím čas.
Colette (2013)
Výborný herecký výkon Jiřího Mádla a jeho "Colette". Po shlédnutí tohoto filmu, jsem seděl a přemýšlel co si o tomto filmu mám myslet a přišel jsem na to, že to byl hezký film. Sice mě nenadchnul konec tohoto filmu, ale i tak u mě za 4 hvězdy.
Plán útěku (2013)
V některých scénách mi Sly připadal jako MacGyver, ale jinak se na to koukat dalo. Pro mě 4*
Vlk z Wall Street (2013)
Neskutečný film!!!!!! Není co dodat, pro mě za 5*. Hltal jsem každé slovo Leonarda Di Capria. Super!!!!
Pupendo (2003)
Nezapomenutelný Pavel Liška aneb "dráty hýýýýýr, repráky hýýýýýýr", "golden czech hende"...a úžasný "ADIDY"
Rivalové (2013)
Výborný film o skutečném příběhu dvou závodníků Niki Laudy a Jamese Hunta. Daniel Brühl se úžasně vcítil do role Nikiho Laudy. Super zážitek při shlédnutí tohoto filmu. Nezbývá než 5*
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Krásné přírodní scenérie, výborný výkon Bena Stillera, napětí při rozuzlení snímku 25, super!!!