Poslední recenze (6)
Zápisník jedné lásky (2004)
Romantický film se vším všudy. A mě něčím dostal. Asi nadějí a šťastným koncem. Tím, že člověk chce věřit, že se to může stát. Že člověk může potkat lásku svého života a zestárnout s ní. Nemůžu jinak než 5*.
Gran Torino (2008)
Film, který mě dostal a který asi dlouho nedostanu z hlavy. Clint Eastwood je můj oblíbenec a nezklamal ani tentokrát. Ve filmu je plno myšlenek a otázek, které mě zasáhly. Film má spád už od začátku, je tam plno vtipných hlášek i situací a přitom to má takovou váhu. Naprostá srdcovka a nechápu, že film jsem viděla až teď, nějak mi unikal. Všem bych film doporučila povinně :-)
Prodloužený víkend (2013)
Mám moc ráda Kate Winslet a to byl důvod, proč jsem se na film podívala... nezklamala! Film plynul jako vlahý letní večer a velmi mile mě překvapil. Ano, možná je příběh hodně neuvěřitelně americký, ale dneska mi to sedlo. Příjemná byla kamera i hudba, to jsem si opravdu užila. Tak za mě plný počet, protože i já mám ráda prodloužené víkendy...