Recenze (122)
Nepřátelé (2017)
Veľká nádhera
Zastavení na Missouri (1976)
Kebyže neviem, že Brandovi v tejto etape jeho hereckej kariéry už dočista hrabalo a bral by som to tak, že toho psychopata skutočne hral, bol by to asi najlepší westernový zaporák histórie. Len škoda toho únavného tempa, inak by to bolo za 5*.
Godzilla II Král monster (2019)
Kks, ešte som len v polovici a už viem, že väčšiu chu*ovinu tento rok neuvidím. Ktovie, či dokončím vôbec toto. Tí herci sa museli nesmierne udrbavat pri tom hraní. Alebo trpieť, jedno z toho určite.
Sedm statečných (1960)
Najwesternovejsi western zo všetkých westernov.
Osamělá holubice (1989) (seriál)
Skutočný klenot medzi "novodobými" westernami. A celkom nechápem ako toto môže niekto nazvať romantickým westernom. Aj keď sa priznám, že názov poriadne klame telom.
Amálka, ja sa zbláznim! (2000) (TV film)
Hraje tam moja žena, tak pod 5* nemôžem ísť.
Lawrence z Arábie (1962)
Zázrak filmu, tuším to niekto o tomto kúsku už povedal 😊 No ináč sa to slovami vystihnúť asi ani nedá.
Nelítostný souboj (1995)
Režisér a hlavne všetci herci sa museli počas natáčania konskými dávkami dopovat estrogénom. Inak si neviem vysvetliť, že počas sledovania tohto filmu nestrieka z obrazovky Old Spice z každého záberu. Nepoznám chlapackejsi film (Master & commander odpustí).
Smrtonosná zbraň (1987)
Murtaugh: "God hates me, that's what it is." Riggs: "Hate him back, it works for me."
Král psanec (2018)
No,.... som tak niekde v polovici. Dovolim si ohodnotit film porovnanim. Outlaw King je asi taky film oproti Braveheart, ako je Mel Gibson chlap oproti Chrisovi Pine-ovi. Ale kazdopadne, Netflix produkcia zacina vystrkovat rozky.