Recenze (28)
Suburra (2015)
Top
Železná srdce (2014)
Fajn film
Extraterrestrial (2014)
Top najepsi sci-fi horor co som tento rok pozeral !!
Oculus (2013)
Zatial najsamlepsi horor roku 2014 umna :)
Noc patří nám (2007)
mile prekvapenie ,spokojnost nad mieru :)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
moc prehnane :D malo vazne :D a koniec cely zosekany bez deja noo aj tak dam 4 ****
Wolf Creek (2005)
Velmi slabee :D podpiemerny filmik :D
Zrození Planety opic (2011)
nenormalna pecka,nikdy by som si nemyslel ze ma takto natchne hlupy film o opiciach som fakt prekvapeny :)
Vlk z Wall Street (2013)
Asi zatial najlepsi film co som tento rok videl top top top Leonardo zase ukazal co dokaze pri spolocnosti kameri a ja som nepremrhal ani jednu sekundu s tohto filmu 100 % .
Home Sweet Home (2013)
Dost pomale ale rozhodne nie zle .Celkom fajn atmosfera dost krvi a super zabijak :) 90%