Recenze (67)
Sedm samurajů (1954)
I přes tu stopáž to bylo výborný. A samurajové jsou sympaťáci :-)
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Brian Tee byl celkem fajn záporák.
Zimní příběh (2014)
Sice jsem se nenudila, ale nějak jsem od toho čekala víc. Při zmínce o tom, že kůň je vlastně pes, se mi vybavil film Na vlásku :-)
Baramui paiteo (2004)
Líbil se mi Jeong doo-hong, ale štval mě kamarád hlavního hrdiny a to jeho pačinko.
Invaze zombie nácků (2012)
Spoiler: Když se ten papiňák proměnil v Hitlera kříženýho s Transformerem, dostala jsem takovej záchvat smíchu, že si to tu jednu hvězdičku zaslouží.
San geng 2 (2004)
Střih byl jednoznačně nejlepší.
Make Your Move (2013)
Will Yun Lee je můj oblíbenec a ve 3D to bylo celkem efektní.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Že začátku mě ta holka štvala, ale ten konec mě dostal :-)
Kimssi pyoryugi (2009)
Výbornej film. Dostala jsem chuť na černý fazolový nudle :-)
Old Boy (2003)
Začátek super, konec možná trochu překombinovanej, ale celkovej dojem dobrej. A výborná hudba.