Recenze (81)
The Doors (1991)
Dokazu si THE DOORS (film) pustit, pote zavrit oci a vychutnat si ho skoro stejne, jako s otevrenymi. Kapelu jsem miloval davno pred tim, nez prislo me prvni zhednuti stejnojmenneho filmu, nacez hrozilo zklamani, to ovsem neprislo a ja poznal svuj dalsi oblibeny film. Herecke vykony byly uzasne, obzvlaste pak Kilmeruv (obcas jsem si rikal, jestli v necem nejede taky ;-).
Řezník (2007)
Musím uznat jednu okolnost a to, pokud by zde bylo více sexu a umění, dovolil bych si říct, že to v mém osobním hodnocení nakopalo 120 DNÍ SODOMY do p***. ;-) Nicméně PIER PAOLO PASOLINI si svou pozici perverznosti stejně udržel. Což je dobře.
Nemilosrdný střelec (2007)
Kdybych 3* v prubehu filmu neusnul, tak bych asi hodnotil NEMILOSRDNEHO STRELCE lepe. Nicmene byl to posledni den 5. fresh film festu a ja uz byl pomerne dost unaveny. ;-) Secteno, podtrzeno... ...vrele tento blaznivy japonsky western doporucuji a mne neceka nic jineho, nez se na nej podivat znovu a aktualizovat sve hodnoceni (doufam, ze k lepsimu).
Knight Rider - legenda se vrací (2008) (TV film)
V letosnim roce (2008) asi nejhorsi film, ktery jsem videl. Mustang byl opravdu spatna volba, volil bych radeji nejaky koncept. A co se tyce hereckych vykonu, skoda mluvit....
Red Force (1986)
Nenarocny akcni film, u ktereho se obcas i zasmejete. Celkove se mi to ovsem pomerne libilo, az na ty blaznive zrychlene sceny s autama (kde se jim zazracne opravovala nabourana auta ;)).
Výlet (2002)
Na tento film jsem se docela tesil (dokonce jsem si nastavil do mobilu upominku, abych ho neprosvihl) a musim rict, ze splnil ma ocekavani. Pekne herecke vykony a nenarocny pribeh me utvrdil na 75%.
Transamerika (2005)
Pekna road-movie se zajimavymi postavami. Byt transexual okolo ctyricitky, tak bych si urcite pral mit homosexualniho prostituta a zaroven fetaka za syna... ;-)
Manželské etudy po dvaceti letech (2006) (seriál)
S timto vybornym napadem jsem se setkal na "mezinarodnim festivalu dokumentarnich filmu v Jihlave", kde to bylo uvedeno jeste pred vysilanim na CT. Ihnet pote, co jsem zhledl uvidni epizodu, ktera zde byla promitnuta a poslechl rec reziserky Trestikove, tak jsem se nemohl dockat premiery v TV.
27 šatů (2008)
Nadherne kino, pomerne dobre vino k tomu a pak zacne tato ohavnost. Predstavte si, ze koukate na pribeh, kde je vam okamzite jasne co se odehraje v nasledujicich chvilich, vubec se nesmejete a nakonec je vam lito tech penez, ktere jste investovali do listku... Co vam z toho vyjde? Ano, je to "27 SATU"
Změna je život (2000) (TV film)
Pokud jste uplny blb, kteremu se libi Silvestrovske vecery s novou, tak se vam tento shluk nelogickych a trapnych scen bude velmi zamlouvat. Snimek "ZMENA JE ZIVOT" me nastval a sebral chvilky zivota, ktere jsem mohl stravit jinak a podstatne uzitecneji (napr. stat a koukat do zdi).