Recenze (45)
The Walking Dead: The Ones Who Live - Years (2024) (epizoda)
Čekal jsem mnohé, ale tohle mě odpálilo.
Kenpú denki Berserk - Wakare (1998) (epizoda)
Tady se začal lámat chleba …
Střihoruký Edward (1990)
" No matter what, Edward will always be special." - Peg Boggs. Tento film mě opravdu chytl za srdce :) Myslel jsem, že jde jen o nevšední námět s dobrou atmosférou a dobrým hereckým výkonem. Dostal jsem ale mnohem více :) Hlavně velmi empatický příběh. Buďme na sebe hodní nebo aspoň chápaví :)
Obi-Wan Kenobi - Část II (2022) (epizoda)
3 hvězdy za poslední scénu a to co ji předcházelo ... McGregor hraje skvěle.
K zemi hleď! (2021)
Film který si krásně umí hrát s žánry. Dovede být vtipný i vážný. Satirou i dramatem. Zajímavé herecké obsazení i podání tématu. Které dovede mít přesah a i přesto působit zemitě. Při sledování jsem se smál i jsem si nervozitou kousat nehty. Co byste dělali, když byste znali pravdu vy?
Arcane (2021) (seriál)
Úvodem bych zmínil, že nejsem fanouškem původní adaptace a na Arcane jsem se podíval až po poslechnutí video recenze Torena. I přesto jsem neměl vysoká očekávání i myslel jsem, že půjde o 7 z 10 záležitost. O to více jsem byl odpálen :O Seriál mě nedostal jen svým technickým a audiovizuálním zpracováním, které patří k tomu nejlepšího co jsem doposud viděl. Ale i představením funkčního světa a zajímavých postav, které mají svůj vývoj a propojení minulosti s budoucností dává smysl. Už dlouho se mi u seriálu nestalo, že bych měl z děje pocit, že mě na jednu stranu dokáže opakovaně překvapovat, ale zároveň na mě vše působí uvěřitelně a dává mi to smysl a to i když postavy jednají proti sami sobě, nebo proti osobním. To dává snímku velkou dávku uvěřitelnosti a to i přesto v jak barvitém, ale zároveň drsném světe se seriál odehrává. Emocionálně mě seriál také několikrát chytl za srdce :) Překvapení roku!
Parazit (2019)
Parazit byl filmem o kterém jsem slyšel jak ze strany filmových kritiků, tak lidí okolo mě kteří již film viděli. Mé očekávání před projekcí tak začínala na 8 z 10. O to více mě překvapilo, že mě film i přesto příjemně překvapil. Technická stránka je skvostná. Táhlé záběry, který tempo nezpomalují a vtahují vás do prostředí i děje. Práce s hudbou i tempem díky kterým v průběhu sledování máte chvílemi pocit, že sledujete více žánrový film, který ale tvoří funkční celek. Postavy jsou ve filmu ztvárněny tak, že si jejich sledování užijete jak pokud k ním budete přistupovat jako k postávám z reálného světa, tak z pohledu symbolismu i satiry. Oboje totiž v tomto snímku funguje. Přesto, že jsem ještě před začátkem sledování některé věci o snímku dopředu znal, musím říct, že mě i tak film překvapil. Film na mě zapůsobil nejen po kinematografické stránce, ale i po té emociální. Určitě o něm bude ještě nějakou dobu přemýšlet. 10 z 10 / Nemám co vytknout
Černé zrcadlo - Krokodýl (2017) (epizoda)
That was heavy ..
Zabiják proti své vůli (2019)
Potrhlá jízda, kterou je třeba brát s nadhledem :D A já jsem si ji užil :)
Láska a příšery (2020)
Velmi příjemné překvapení. Abych byl upřímný už podle názvu a hlavní zápletky jsem čekal film na dvě, v lepším případě na 3 hvězdičky. Ale opak byl pravdou. ..Feels good" movie :) Závěrečné hodnocení: 75 %