Recenze (453)
Přicházejí v noci (2017)
J.Edgerton je dost nedoceněný herec, proto se na jeho filmy vždy těším a vždy mě svým výkonem mile překvapí. Tagy Postakopt'ák, epidemie navíc miluju a tak jsem byl celý natěšený, bohužel skvělý námět zůstal tak nějak tím vším co zde bylo... Nakonec se nic neděje a čeká se na něco, co ani nepřijde..
Daylight's End (2016)
Popravdě jsem čekal mnohem víc... trošku na způsob videohry Dying Light, bohužel zdlouhavé, bez pořádně št'ávy. Určitě tip filmu, který nechcete vidět podruhé.
Mayhem (2017)
Jižní Korea prostě málo kdy zklame. Kvalitní krvák nasraného týpka ve stylu Johna Wicka
The Domestics (2018)
Trošku mi to zapadá do komiksového Marvelu, vcelku slušné avšak místy čitelné
Válka o planetu opic (2017)
Po slabé dvojce opět pecka
Upgrade (2018)
Pokud se vám líbil John Wick, možná budete spokojeni nyní ještě víc /90%/
Tiché místo (2018)
Tak tohle teda ne, ještě že jsem na tom nebyl v kině protože vyhodit 150,- do koše by bylo lepší, dvojku rozhodně vynechám, a zůstává mi rozum stát nad 75% které tento film má. céčkovej postakopt'ák / 15% /
Městečko South Park - Stávka postižených (2002) (epizoda)
Tenhle díl ... Za mě ne...
Městečko South Park - Ručníček (2001) (epizoda)
75% je v konkurenci ostatních dílů dolní hranice, PROČ? výborný díl. Ručníček je borec, byla prdel :) 85%
Městečko South Park (1997) (seriál)
Tak tenhle seriál si nechám líbit! Naprostá dokonalost, skvělý Eric Cartman... Desítky famozních hlášeš viz. ,,Jak by se vám líbilo vylízat mi prdel pane Gerisne''. Pro mě nejlepší seriál planety.