Recenze (453)
Nezapomenutelní (2014) (pořad)
Paní bojíte se bouřky? -Proč? -protože ho mám jako hrom. (y) 80%
Dělníci smrti (2015) (pořad)
Vůbec jsem tomu nepřišel na chut'. Nesedí mi Klingohr, který je nyní ten zajímavý.
Praha vs. prachy (2015) (pořad)
Stream opravdu jde vzestupnou tendencí výš a výš. Tohle je to nejlepší, co jsem od streamu viděl. Propracované díly o nechutných taxikářích jsou opravdu velice kvalitní, Janek Rubeš do toho pořádně píchnul:-)
Nickyho rodina (2011)
Winton je borec, hned 2x jsem ho navštívil se školou v domě kultury v Mladé Boleslavi místo školy samozdřejmě:-) k tomu jsem vyhrál výbornou knihu podobnou dokumentu. A odnesl si pěkné zážitky.
Ženy v pokušení (2010)
Výborná česká komedie, která se prosadila i ve Velké Británii .
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Strašně pod úroven jedničky.
Ctihodný občan (2009)
Neskutečně propracované psycho s ještě neskutečnějším Gerardem Butlerem v hl. roli to co tento borec předvedl bylo neskutečné, skvělý námět a scénář. Konec filmu to je samozdřejmě záležitost vkusu. Mě osobně konec dost naštval, nic méně jedno z nejlepších filmů, co nám nabídla kinografie v roce 2009. 85%
Chceš mě, chci tě (2009)
Gerard Butler je veliký pán, žeru ho. 80%
Pařba všech pařeb: Poslední kocovina (2014)
Mnoho parodiích bylo lepších i vtipnějších, mnoho však nudnějších a trapnější. Průměrná parodie při které, když se uvolníte můžete prožíti slušný večer.
Občanský průkaz (2010)
,,Polib nám prdel Danku'' :D 95%