Recenze (453)
Hotel Transylvánie (2012)
Hodně slušná komedie, která má troěku smůlu, že jsem jí shlédnul po velké šestce, která je bezkonkurenční, ale splnila účel.60%
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Po dvou skvělých dílech, přišla slabota v 1.části Síly vzdoru i druhá začíná pomalu až nudně, postupně však film dostává grády a začíná být výborný, poslední hodina filmu byla tou nejlepší z celé série, byla totiž napínavá a nabírala nečekaných konců, které udrželi diváka v napětí, protože nebylo dopředu čitelné jak to vše dopadne, důstojné ukončení této ságy já jsem spokojen. Na závěr školní zrekapitulování sérií HG1 : 1-2 HG2: 2 HG3: 3-4 HG4: 1-2
Aljaška v plamenech (1994)
Dobrý námět na film, provedení horší, navíc Seagal je přesně to moje.
Babica vs. Sapík (2015) (pořad)
Tohle bych pouštěl věznům na pankráci jako trest za svoje provinění, brzo by byli prázdné cely a lidi by si rozmysleli co dělají
NEW LOOK (2015) (pořad)
Úplně o ničem, nebýt Evy Decastelo a toho, že je docela kus, je to snad nejhorší reality-TV v historiI ČR
SuperStar 2015 (2015) (pořad)
Tohle je hrozný, soutěž ve který nerozhoduje talent jen falšované hlasy, hrůza o ničem z které vyjde 1 dobrý zpěvák za dva roky k čemu... 0 %
A co když je to pravda? (2005)
Velice slušná komedie, těchto romantických filmů jsou tucty, tento trošku vyniká dobrými výkony dvojice Ruffalo-Witherspoon. 55%
Smrtelná nákaza (2006) (TV film)
Mám velice rád námět pos. budoucnost a takových věcí jsem viděl desítky, takže mohu s jistotou říci, že tohle je omyl... Hodně pod čarou k tomu Richardson je hroznej.
Zlatý holky (2003) (pořad)
Rozmazlený čubky, jdou dělat práci chudáků stojí za to se na to kouknout jednou, pak neskutečná sračka.
Tichý svědek (1996) (seriál)
Zvrhlá patologická kriminálka, která nenaštve..40%