Recenze (453)
Snídaně (1994) (pořad)
Snídat s tímhle pořadem bych nedoporučoval, často tě může přejít chut'... No ale furt mnohem lepší, než Televizní noviny a další TV NOVA hovadiny, za to 1. hvězda 15%
Friends (2013) (seriál)
Myslím si, že tady režiséra příliš nezajímá, jestli se to na ČSFD líbí dospělým a nebo ne... To je prostě film určený pro děti 3-9 a ty to baví a to je jediný co potřebuje. 20%
Swordfish: Operace Hacker (2001)
John Travolta je veliký pán! role špiona mu velice sedne. Jen nevím na co se vypotřeboval rozpočet 105mil§ ? ale to je fuk.. 75 %
Kauza Cervanová (2013)
Působivý dokument, skvělá práce Kirchoffa. 55%
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizoda)
Jde o to objektivně zhodnotit dokument ne Babiše, který je v českém národě často odsuzován a nesnášet, já patřím naopak mezi jeho zastánce. Ale k dokumentu... Tady si zaslouží velkou pochvalu Vít'a Klusák určitě to nebylo nic snadného. Dozvíme se opět něco nového, pobavíme se.... A to stím bezdomovcem? Krásná situace... Nevím jestli Andrej mu dal tu 5000CZK kvůli kameře nebo prostě jen tak, ale bylo to dojemné. 80 %
Bledý jezdec (1985)
Docela fajn Western, ale vrtá mi v hlavě, kde by tenhle film byl bez Eastwooda? Táhne ho ve velkém...Klobouk dolů 55%
Rodinné prípady (2012) (seriál)
Aspon to dělejte z hercema.... Režisér snad chodí po Bratislavě nechceš si zahrá v mojim seriálu? nebo nevím, co je tohle za výkony...
Černé ovce (1992) (pořad)
Asi to nejlepší, co nabízí ČR na tohle tagy ,,televiz. pořady''
Divošky (2013) (pořad)
Tohle je úplný vrchol z toho co prima za 24.hodin odvysílá... 0%
Očima Josefa Klímy (2014) (pořad)
Něco stojí za to, něco je ztráta času, ale hovoří to o politice v ČR, která je opravdu neskutečná:) 50%