Recenze (520)
Ten pravý, ta pravá? (2018)
Totálne prekonverzovaná konverzačka ad absurdum.
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Absolútne zbytočný a nevierohodný počin.
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
Dvojka nedosahuje kvality jednotky ani príbehom,ani spracovaním. posúval som si dej až niekde k poslednej tretine,kde aspoň vizuálne efekty za niečo stáli,inak hlboký podpriemer.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Frances McDormand so svojim tak trochu nahlúplym výrazom,ale sršiaca iskriacou charizmou a vysokým intelektom,to vždy poteší,ale inak...neviem,rozpaky na konci k veľmi dobrému filmu jednoducho nepatria.
Zelená kniha (2018)
Ale ánoj,má to všetky ingrediencie na uvarenie Oscara,ale výsledný efekt mi nejak zvlášť chuťové poháriky neuspokojil...a nadpriemer to bol iba vďaka dvom hlavným protagonistom,ktorí to utiahli so cťou,hlavne Vigo,ten ma teda naozaj prekvapil ako sa po rokoch driny nakoniec otesal na herca 1.ligy.
Nejtemnější hodina (2017)
Skvelý,brilantný a absolútne uveriteľný Gary Oldman v strhujúcej dráme o ťažkých chvíľach anglického národa,kedy sa lámal chlieb v boji o Britániu v II.sv.vojne.
Bohemian Rhapsody (2018)
Pôjdem proti prúdu,ale nič mi ten film nedal,ani ma ničím neoslovil. Akurát zábery z koncertov boli dosť blízko realite,ale to na dobrý film naozaj nestačí.
Rivalové (2013)
Neviem o tomto svete,svete Formule 1 zhola nič,nikdy ma to nezaujímalo a nezaujíma,ale tento film ma priam vcucol do deja,poriadne prežul,a na konci vypľul rozsekaného na kúsky. Naozaj skvelý režisér,so skvelými hercami stvorili filmový klenot.
Dálniční hlídka (2019)
Ale áno,bola to stávka na istotu,dvaja starí profíci Kevin a Woody nemohli sklamať,ale aj tak dávam hodnotenie nadpriemer o pre mňa neznámom kúsku histórie.
1917 (2019)
Absolútna pecka,či už emociálne,alebo profesionálne. A zvlášť kamera a hudba,vrnel som blahom. Viac takých filmov,prosím.