Recenze (63)
Dracula (1992)
Jednoznačně nejlepší zpracování Dráculy jaké kdy bylo a pravěpodobně i bude. Na knihu to sice zdaleka nemá, ale je vůbec možný věrný přepis knihy se stejnou atmosférou a pocity? Řekl bych, že není...
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Jednim slovem - okouzlen. Za plny pocet, uz jen za tu scenu s popcornem. :)
Čtvrtý druh (2009)
Možná, kdyby to bylo pojaté víc jak dokument nebo aspoň víc jako fikce...tak mě to asi veme víc. Takhle jsem tomu nevěřil snad vůbec nic. Ty tři hvězdy proto, že jsem se párktát vážne lekl a možná i občas trochu bál. :)
Resident Evil: Afterlife (2010)
Tento film nemá cenu sledovat v normálním formátě, protože je celý založen právě na tom 3D zpracování. A musím uznat, že vizuál i k němu perfektně se hodící hudba stojí za to i když příběh není zrovna žádné terno.
Akta X (1993) (seriál)
První dvě série jasných 5 *. Zbytek + - průměr, ale i tak z nostalgie těch 5 dám. .)
Piraňa 3D (2010)
Na to, že to má 3D v názvu ho tam bylo poněkud málo. Ale na odreagování to nebylo špatné. Jen od toho člověk nesmí čekat něco víc. :)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Zpočátku výborný seriál, který bohužel s přibývajícíma sériema ztrácí na vtipnosti. :(
Rodina Addamsova (1964) (seriál)
Klasika ! Nepřekonatelný černobílý humor. .)
Ally McBealová (1997) (seriál)
Jeden z nejlepších a nejzábavnějších seriálů co znám. Tak a popojedem .)
Vykuk Tom a cestující filatelista (1988)
Pamatuju si to cestovani na znamkach :)