Poslední recenze (5)
Loki - Ouroboros (2023) (epizoda)
Napíšu k tomuto jediné. 40 minut této epizody pro mě osobně vykreslilo Kanga jako mnohem větší hrozbu, než celý třetí Ant-Man. Neskutečná atmoška, ten strach z Kanga prostě cítíte (pokud ho rovnou i sami nemate). A to ho vlastně ani jednou neukázali, vše zapříčinily pouhé dialogy, sochy,... Moc si přeji, aby si druhá série udržela tohle tempo a úroveň a my tak byli doslova hladoví po Kang Dynasty. PS: OB je skvělej, dynamika mezi hlavní dvojkou klasicky parádní. PS2: už aby se objevil Timely!
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Kváknu a fláknu (2022) (epizoda)
za Daredevila 5* jinak nic vyjímečného, byť oproti předchozím dílům možná lehký nadprůměr
Agenti S.H.I.E.L.D. - Vstávat a cvičit (2018) (epizoda)
Hodně dobrej díl, kterej nám navíc lépe vykresluje i pozadí filmové části MCU! Alespoň trošku více teď víme o Struckerovi nebo Sitwellovi (kterej se mimochodem povedl! :D herec je mu fakt podobnej). Bude to ještě zajímavý, co se s Agentama stane... jen mě mrzí, že asi se na toho Gravitona nakonec nedostane, jak to tak vypadá... :/