Recenze (406)
Náměstí Pěti měsíců (2003)
Tohle vám bude hodně připomínat JFK. Alespoň v první polovině, která mě hodně bavila. Tempo se ale pomalu ztrácí a nakonec se rozplizne a zmizí. V polovině bych dal 4*, po skončení jen ***.
Ty a já (2006)
Obecně vydržím dokoukat i čistě ženský filmy, když jsou aspoň trochu zajímavý, ale tohle bylo n...e...k...o...n...e...č...n...ý. Jeden dobrej fór tam ale byl: v napjatý psychologický situaci jedna ze sester říká druhý " Srdce mám jak dveře od záchoda. Je v něm vyryta spousta jmen"...Bohužel to myslely tvůrkyně vážně.
Kniha lásky (1990)
Moc příjemnej nenápadnej film s řadou malých vtipných vychytávek (například tvář otce hlavního hrdiny nebo anděl mechanik) a jedna scéna ala James Dean, která fakt stojí za vidění :)
Řekni, že ano! (2004)
Ale Ornella je pořád kus...
Venom (2005)
Bleeeeee...... Jeden nebo dva pěkné záběry bažin a to je všechno.
Dům voskových figurín (2005)
Nechutný, hloupý a pitomý. Zas jen další z "uměleckých děl", kde banda mladistvých idiotů dostane to, co si zaslouží. V případě slečny Hilton to snad bylo ještě i málo, když někdo hraje tak zoufale, že to poznám i já, měl by trpět mnohem víc.
Svědek na zabití (1974) (TV film)
Snad několik týdnů se pak o ničem jiném nemluvilo. Bože, ještě mě to pořád nahání husinu.
Hoši z Bristolu (2005)
Nevím, kde přišel distributor k dojmu, že je to komedie. Příběh podle skutečné události. Partička mlaďasů postupně rozjede kšeft s drogami a jak to všechno pokračuje a jak to skončí.
Prokletí (2005)
Už vám někdy vlkodlak ukázal prostředníček? To jediný si asi budu z tohohle filmu delší dobu pamatovat.
Buď v klidu (2005)
Dost jsem se bavil a to hlavně na The Rockovi. To teda bylo veliké překvapení! Travolta je tradiční, Uma vypadala krásně a Harvey Keitel, tak toho můžu taky pořád. Škoda, že byl tak brzy odejit James Woods, můj další oblíbený hráč...