Poslední recenze (4)
Pohádkář (2014)
Velice neucelený a bohužel i nudný film. Ani romantická vztahovka, ani kriminální drama. Film se sice o obojí pokouší, ale zůstalo jen u pokusu a nic z toho nebylo dotaženo do konce. Herecké obsazení nic nezachránilo a ač mám sice Macháčka ráda, tak v této roli mě nijak nezaujal. Musela jsem se o pravdu hodně snažit, abych se vydržela dodívat do konce. Celkově hodnotím Pohádkáře jako hodně nepodařeného a dvě hvězdy dávám tak trochu ze soucitu hlavně kvůli Hádkovi a jeho ztvárnění Rotta.
John Wick (2014)
Jedním slovem "skvělá" žánrová gangster podívaná, která má spád a drží si ho až do konce. Keanu mi v roli Johna Wicka připomněl Leona a v roli naštvaného zabijáka mu to sedlo jak ulité. A pátou hvězdu musím dát za naprosto luxusní soundtrack! P.S.: kvůli tomu psu bych vraždila taky!
Útok na Bílý dům (2013)
Parádní akční podívaná s vtipnými momenty, která mě místy rozesmála, ale předvším parádně pobavila. Tatum byl koukatelný na 100% a ve dvojici s Foxxem jim to opravdu šlapalo. Příjemné překvapení a další kvalitní Emmerichův fim.