Recenze (1 868)
The ABCs of Death 2 (2014)
o dost slabší než první projekt
The ABCs of Death (2012)
některý povídky byli fajn, bohužel mi v hlavě utkvěla jen ta o prdících japonkách :(
Living Doll (1990)
Příjemná uchylárna, bloncka byla opravdu k nakousnutí, hlavně ke konci :)
Spirits of the Air, Gremlins of the Clouds (1989)
Pro mě jako pro leteckýho modeláře, to má cosi do sebe + výborná atmosférická hudba. Nicméně je na druhou stranu nezáživná nuda, která se vleče a vleče a vleče a vleče.....
Bílá orchidej (2018)
romantika pro lezpičky, nic víc, škoda...
Tábor číslo 5: Dívčí peklo (1977)
obyčejná rodinná disneyovka se zvířátkama, kozy, bobři... Ještě blbější než předchozí díl.
Ghostland (2018)
docela príma pošušňáníčko
Sadistický experiment (1976)
nudná romantická lehce erotická nazzisploation. čekal jsem nějaký mučeníčko a gore...35%
Pomsta (2017)
Začátek velmi ucházející, dlouhý záběry na tu její pěknou prdelku mě fakt bavili. Pak už je to spíš taková parodie na reverenge filmy z 80.let.
Vampz! (2019)
Ani horor, ani komedie. Jen trapná nuda.