Recenze (1 862)
The Last Voyage of the Demeter (2023)
ach jo, proč já se na to tak moc těšil :( pokus GlumoFrákulu ala Vetřelec, je fajn nápad. Nicméně film má zbytečný citečkování, a inteluguánalní kecičky přemoudřelé cvičené opičky. Chjóóó... Zkrátit stopáž o 30. minut a docela bych se i bavil.
(Ne)šťastně až na věky (2006)
zábavný animák, chlámal jsem se jak malej fakan. Doporučuji i pro děti, je to bez multikulturníchbuzerantofilů.
Madam Web (2024)
Panímáma Síťová nudná až k posrání.
Její tělo (2023)
nudný tv životopisný film. Lepší je si pustit originál Leu
Pád domu Usherů - Půlnoční děs (2023) (epizoda)
boha, to fak ve všem musí bejt ti teplí uchyláci!!!!
Wonka (2023)
Karlík a továrna na topinky. Další multikulturní buzikální paskvil.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
vyrůstal jsem na seriálu z 1987, ten byl a je super. Tohle byl nehoráznej paskvil. Nevadí mi prappdivná plastelénová animace. Ale že zahodily zajímavý příběh o zrodu Třísky a želv. A bohha, původní April bylo kost, proč tady je tlustá škaredá vopice......
Barbar (2022)
Jo pěstovat si ve sklepě Gluma, se moc neoplácí. Po dlouhé době velmi podařený horor.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
boha, nudnější broskvopičivinu jsem už dlouho neviděl! Pan Šnajdr opět ukázal že je neschopný plagiátor a měl by se už na to vysrat. Zlatý turecký hvězdný války.
Vocasy na tripu (2023)
krásný rodinný film s pejsky