Recenze (57)
Cherrybomb (2009)
Tento film mě celou dobu štval. Jak svými hloupými a nesympatickými postavami, tak tím, co se v něm dělo.
Zase ona! (2010)
Komu se podařilo do TAKOVÉHO filmu dostat tolik zvučných jmen, to je mi záhadou.
Němá svatba (2008)
Naprosto ohromující zážitek, kdy se mi místy tajil dech. Skvělý hudební a zvukový doprovod.
Imaginární lásky (2010)
Přes velmi pěkné momenty jsem se nemohla dočkat, až film konečně skončí a já si budu moct jít taky zapálit...
Počátek (2010)
Konec se dal čekat, tomu se už ani nedivím, ale některé "detaily" mě příliš mnoho iritovaly na to, abych dala víc.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Přes těžkopádný rozjezd až do grandiozního finále... kterému nicméně nechybí trocha americké sentimentality. Což nic nemění na tom, že se široce otevřenýma očima hltám druhou polovinu a s Noomi Rapace bych na motorce odjela klidně až na kraj světa.
Máj (2008)
Lesů pán s oholeným podpažím a Jarmila s čočkami? Ale né...
Na špičce jazyka (2002) (TV film)
Bylo by to i těch 5, ale ačkoli miluju med, tento byl přece jen příliš sladký... Nicméně se nemohu ubránit úsměvu na rtech z krásné lehké ironie, okouzlení z hlavní představitelky a pocitu, že snad i mně se zastesklo po nějakém to prvním polibku z lásky, kdy se člověk víc třese než chápe, co se děje.
Kouř (1990)
Skvělý film, úžasná nadsázka, krásná alegorie... Sklepáci prostě nezklamali!
Děti noci (2008)
Největší a nejvtíravější otázka, která mi po skončení filmu vytanula na mysli - o čem to vlastně bylo?