Recenze (31)
Fantastická čtyřka (2015)
Tfuj....
Růžový panter (2006)
Len pre to, že som sa odosobnil od pôvodných ružových panterov a neporovnával.
Vládci vesmíru (1987)
Pre mňa nehynúca klasika, preto som možno trošku nadsadil hodnotenie.
Nevera po slovensky (1980)
Som presvedčený, že tu so mnou nebude súhlasiť veľa ľudí, ale pre mňa je to najlepší Jakubiskov film.
Rambo III (1988)
Výborná nablblá strielačka + láska k slobode a demokracii made in USA
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
To ako ma tento film prekvapil je porovnateľné s tým ako ma sklamal Harry Potter 5, alebo Fincherov Zodiac
Tuxedo (2002)
Na to čo to je a čo to má byť je to v poho.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Nuda k dogrcaniu.
Doba ledová (2002)
Jeden z najlepších animákov (poslednej doby).
Mlha (2007)
Taký zaujímavý hybrid silent hillu a evolúcie, a ten happyend. Treba vidieť.