Recenze (230)
24. Český lev (2017) (pořad)
Slováky mám ráda ,ale proč neprovázel pořadem Český lev!! náš moderátor.??Máme jich takový nedostatek a nebo jsou tak neschopní!!!Tolik cen, co získal film Masaryk ..mě zvedalo z křesla ,a takové filmy -jako Anthropoid,Teorie tygra ,Polednice (...ani za hudbu nedostala ocenění!!.??).Také klavírní doprovod obou Ondrů byl násilný a dobře ho nakonec mírnili sami ocenění.A co Ondra Vetchý ,kterého mám ráda ,tam blekotal??Kladně hodnotím výzdobu scény ,také všichni byli slušně -krásně oblečení ,jak se na takovou událost sluší.Celkový dojem nebyl tak zlý ...jen ten MASARYK -hodně pokazil celý večer.
Svět pod hlavou - Rodinná záležitost (2017) (epizoda)
Myslím ,že ani za hluboké totality se tak nesoudruhovalo ,jako v tomto díle.Soudruh syn ,soudružka manželka ...tak to je přece jen trochu přitažené za vlasy a neznělo to ani komicky,spíš to lezlo na nervy.
O slavnosti a hostech (1966)
Možná v roce 1966 to bylo něco!!Hledala se každá narážka na režim.. ve všem. Dnes jsem film protrpěla do konce ,abych v něm hledala jeho úspěšnost. Škoda času !!
Zloději zelených koní (2016)
Konec byl debilní,ale příběh ze života a to u mě získalo.Byla jsem spokojená.Pavel Liška byl výborný.
Dejte mi pokoj! (2014)
To je komedie, kterou jsem potřebovala!!.Výborný Christian Clavier,jednoduché , vtipné -bláznivé zápletky.Prostě francouzká komedie,která mě nezklamala.
Texaský kat (2011)
Jedna * je za napětí,které bylo cítit.Jinak stejně jako hodnotí sochoking--zjistíš ,že jsi nic nezjistil.Bída ...škoda času!!!
Bohéma - Past na svědomí (2017) (epizoda)
Čekala jsem něco víc.Jen Vlasta Burian v podání V.Javorského mě drží u televize.Jinak je děj rozvláčný,někdy až nudný. Šílená hudba ,která přehlušuje mluvené slovo tak ,že jsem nerozuměla o čem je řeč.Zatím vlažný průměr ,který nezanechal uspokojení .Snad další díly to napraví.
Vinnetou - Vinnetou: Nový svět (2016) (epizoda)
Neočekávala jsem ,že se vydržím dívat.Byla jsem překvapena ...nebylo to špatné .Atmosféra ,postavy skutečnější ,než v původním snímku.Dokonce jsem uvažovala o 4*.
Trpaslík - Pondělí (2017) (epizoda)
Trpaslíka jsem si pustila jen proto,abych zjistila, jakou další krávovinu naši natočí.Nakonec jsem nelitovala.Pobavila jsem se a zasmála .To je to ,co dnes potřebujeme.Michal Suchánek ,přesto že ho nemusím ,byl bezvadnej.Těším se na pokračování.
Svět pod hlavou - Stín kapradiny (2017) (epizoda)
Po první epizodě jsem na rozpacích.Jen Ivan Trojan ,kterého mám ráda ,udrží moji zvědavost ,co bude dál.???