Poslední recenze (64)
Sobík (2024) (seriál)
Famózní.
Šogun Mayeda (1991)
Rozkošná absurd, ultra býkárna. Myslím že většina viděla někdy v dětství jinak, by to asi nemohlo mít skoro 70 proc. Po přečtení Clavellova Šóguna jsem hledal nějaké podobné téma, ale tohle je spíš film pro děti. Začátek je slibný ale aritmeticky se to rozjíždí. Každý si v tom filmu dělá co chce, motivace postav se chaoticky mění každý okamžik, nechybí ani zázračné samurai schopnosti. Na konci jsem se již tetelil smíchy.
Matrix Resurrections (2021)
Doslechl jsem se že je to příšerné, ale nemyslel jsem si že až tak moc. Napadlo mě že bych se opravdu styděl, kdybych se na takovýhle film díval třeba s prarodičem, a stejně tak se myslím musí stydět herci původního filmu kteří se k tomuhle nesmyslnému pokračování upsali. Podle všeho je to výpověď režiséra/režisérky o stavu souč. kinematografie, tlaku studia, a v podstatě nechuti vůbec pokračování točit, takže to má asi sračka být a je to tak správně. Ale vesele to chčije na odkaz a myšlenku původního Matrixu.