Recenze (18)
Megatovárny (2006) (seriál)
Videl som veľa dielov ale najlepšie boli tie s Actrosom a bugatti veyron. Tie boli super
Jackass 3 (2010)
Prejedli ste sa? Chcete schudnúť? Vyskúšajte Jackass! Vygrciate sa a život bude hneď krajší!
Rychle a hlučně (2012) (pořad)
Uplne super. Väčšina takýchto seriálov je o tom, že ukážu ako vymenili spojku a inak sa celý čas hádajú..., takže som od tohto veľa nečakal aké vykľul sa z toho bomba seriál kvôli ktorému vstavam každé ráno o 6:00 aby som si to na Discovery pozrel.
Kobra 11 - Zmrtvýchvstání (2013) (epizoda)
Veľmi dobré automobilové obsadenie...staršie série mali mercedes, ktorý v dnešnej dobe majú už iba rómovia na dvore aby z neho vytiahli spojku a za 3 eura ju niekde predali ale tie nové bavoráky( majú ich nnekonečné množstvo keďže v každom dieli aspoň jedno rozbijú...) inak stále som nepochopil že na stránke majú napísané že to je M ale nemá to štyri koncovky výfukov tak neviem...
Folklór (1993) (TV film)
Veľmi............ veľká debilina. Videl som to v telke doma keď som vracal a nedokázal som to prepnut...myslím že som tak trochu grcal aj z toho...
Ežo Vlkolinský (1978) (TV film)
Kto si toto nepozrie jedine na hodine literatúry v deviatom ročníku( áno taká je to blbosť že si to vo svojom veku stále pamätám) tak toho obdivujem
Na skle maľované (1980) (TV film)
Na zgrcanie sa a unudenie k smrti prípadne na zaneprazdnenie cinnosti televízie. Rozpočet asi 10 euro, pesničky ako z betonární z Novej Vsi... Nemožná blbosť
Norbit (2007)
Dosť dobre. Velmi dobrý film na ktorom sa dá veľmi dobre zasmiať i keď niektoré vtipné veci sú tam nanutene a nemuseli by tam byť. To auto ale muselo trpieť...keby si do takého auta naozaj sadla taká tučná zena spojka by bola na mieste odpisana.