Oblíbení režiséři (10)
Woody Allen
Nejlepší filmy:
Láska a smrt (1975)
Annie Hallová (1977)
Hana a její sestry (1986)
Pedro Almodóvar je jediný režisér v mojí topce, který nepochází z anglofonního světa. Stejně jako mnozí další, nemůžu se dočkat jeho dalšího filmu.
Warren Beatty
Nejlepší filmy:
Rudí (1981)
Nebe může počkat (1978)
Dick Tracy (1990)
Také Pan Hammer films- režisér výborného Paranoiaca i solidní The Skull. Nepohrdnul jsem ani Dnem Triffidů, tolik zatracovaným. Chystám se na jeho Nightmare.
Režisér Kaktusového květu. Prozkoumám i jeho další tvorbu.
"Mr. Hammer films" - režisér gotických i negotických horrorů známého filmového studia, legenda.
Režisér takových skvostů jako krimi série s Margaret Rutheford alias Miss Murple či další detektivky podle A. Christie Ten little indians.
Viděl jsem:// World of Suzie Wong, The *****// Strangers When We Meet *****// Podezřelá bytná ***// Sex and the Single Girl *****// Paříž v letním parnu / Paříž, když to hoří ****// Jak zabít svou ženu ***// My sister Eillen ****// ---- Právě proto je tento režisér v mých oblíbených.
Režisér několika hodně povedených Belmondovek, dirigoval také filmy jako Něžné kuře, Ukradli torzo Jupitera či Afričana. Z dřívější tvorby jsem viděl rovněž Les Sept péchés capitaux (Sedm smrtelných hříchů).