Poslední recenze (17)
Půlnoc druhého dne (2014)
1. třetina: Náběh na slušné sci-fi. 2. třetina: A jéje.. 3. třetina: Tradiční naprostá čínská slátanina.
Pacific Rim: Povstání (2018)
První díl bylo záživné, koukatelné, i když nepříliš logické sci-fi, druhý díl je už jen trapná sci-fi pohádka. Malá holka, která si sama postavila několikametrového robota, je toho zářným příkladem..
Temná věž (2017)
S knižní sérií to má společného tak akorát jména postav, a nějakou tu hlášku (které ve filmu působí trapně). Být to jen tak nějaký výtvor bez předlohy, hodnotil bych za 2*, ale vzhledem k tomu, že se to opovažuje nazývat se temná věž.. a ještě s Rolandem jako černochem.. sotva 1*.