Recenze (193)
28 dní poté (2002)
celkem uvěřitelná apokaliptická vize, mám rád filmy tohoto typu, kde se spíš řeší psychologie a morálka přeživších a nakažení ( zombíci, trifidi, mimozemšťani blablabla cokoliv..) jsou spíš pro dokreslení příběhu a né hnacím motorem. samozřejmě by to šlo udělat, ještě lépe ( osobně bych dodal alespoň o jednu scénu s rabováním různých obchodů více... jak já bych si zaraboval.. ), ale slovy mojí paní, která si přitom na tyto filmy moc nepotrpí, tenhle film rozhodně neurazí....
Bournův mýtus (2004)
Tak jsem po dlouhé době začal s Bournama a začal jsem pěkně od prostředka. Dlouho jsem se téhle sérii (ne)vědomě vyhýbal a zas tolik od toho nečekal... a dobře jsem udělal, takhle svižně natočenou bondovku ( no bondovka je to asi jen v tom, že je tam super agent, ale kam se bondovky hrabou ) jsem snad neviděl, kratičké uvedení do děje a už se vezeme a to až do závěrečných titulek. bravo a jsem rád, že jsem tak dlouho odolával, můžu totiž hned na ultimátum do kina.
Magická hlubina (1988)
No není Barr k sežrání?? tenhle polodelfínpoločlověk, který za celý film řekne pár vět a člověk mu rozumí, když odplave s delfíny... to není film, ale modrá filmová poezie, od mého oblíbence Bessona, dokonale souznějící s hudebním doprovodem a herci, kteří žijí svoje role.
Žhavé výstřely 2 (1993)
po pravdě, jsem si tady našel tenhle film, s tím, že si u něj po nedávném shlédnutí opravím hodnocení. myslel jsem, že jsem mu dal 4 nebo 5 hvězd a hle ještě jsem nehodnotil.... abych to zkrátil dlouho jsem tenhle film neviděl a pamatuji si své nadšení z něj před lety. jaké mě teď čekalo překvapení, když jsem se při sledování jednou zaslmál a pětkrát pousmál...sám sebe se ptám proč to tak vyčpělo?? u takového husajna to chápu - tenkrát představoval světovou hrozbu a satanáše, ze kterého jde strach a proto jakákoli forma zesměšnění šimrala v nose, což v kontextu událostí dneška ( 2007 ) prostě nefunguje..u těch ostatních narážek je mi to trochu záhadou, žřejmě už to není tak aktuální vzhledem k parodovaným filmům, nebo nějak stárnu a "suchařím"...prostě za 3*
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
asi jsem čekal víc.. na sobotní večer to nebylo špatné, ale dost mě překvapilo, že ač jsem si ke sledování přizval tři kamarády ( lidského, burčákového a veltlínského ), vždy jsme dopředu věděli co se stane... inu víc hlav víc ví...
Princezna Mononoke (1997)
70%. Tři hvězdy, abych korigoval v tuto chvíli 48 pozici na čsfd. Tento film rozhodně nepatří do první padesátky nej filmů všech dob. Tento film rozhodně nepatří do první padesátky nej filmů všech dob. Tento film rozhodně nepatří do první padesátky nej filmů všech dob. Promiňte, že se opakuji, ale snad si to tak lépe zapamatujete ( díky Marge ).
Ať žije S Club! (2002) (seriál)
omylem jsem shlédl kousek ze dvou dílů....působivé....
Skrýš (1995)
knížka o 100% lepší..
Likvidátor (1996)
mě to připomíná starý dobrý osumdesátkový B akčňáky, arnie nezklame a nehraje, pěkná vanessa, přihlouplý scénář, prostě film na takový líný pejskařský odpoledne..
Prci, prci, prcičky (1999)
jedna hvězda za nahou Shannon a druhá za hudební tábor a flétnu...teda doufám, že to bylo v téhle hovadině...