Poslední recenze (17)
Blondýnka (2022)
Film je udělaný spíše umělecky, ale dost náročně se něho dívá. Proč je tam jen samé neštěstí a smutek. Její kariéra je tam dost potlačená, ani není moc poznat, že by šlo o Marylin. Co to její že chodí spát jen v channel 5? Určitě byl její život mnohem zajímavější a veselejší, než to věčné daddy issue, což bylo už dost unavující. Takhle určitě nežila. Herečka byla krásná a dost to ten děj táhlo. Nebýt jí, tak je to vlastně o ničem.
Bez domova (2021)
Jóóó země zaslíbená. Otřes a lidi žijící např v Hong kongu žádný velký rozdíl. Tato doba je prostě mindfuck ,co si neurveš to nemáš. Osud je tu tak výrazně linkovaný ještě za života až to děsí. Odněkud je moc spěchu na tyto problémy a jejich nemožnost snadného až neřešitelného řešení.
Království zombie: Ashin ze severu (2021)
Zase je za tím ženská no je toto možné? :-D jinak velmi vydařené ona je počátek.