Recenze (77)
Ajťáci: Přichází internet (2013) (TV film)
to se opravdu nepovedlo. Měla jsem problém to dokoukat do konce a vydržela jsem asi jenom z nostalgie k seriálu, který mám doteď ráda.
Bohemian Rhapsody (2018)
Komerční limonáda plná patosu a trapnýho hraní na city, že by se za to nemohl stydět ani bollywood...v hlavní roli s Dwaynem Dibleym z Trpaslíka, který ani neumí otevřít pusu do playbacku. Ostatně mi uniká důvod, proč takhle přetáčet koncert Life Aid, jehož celý kvalitní záznam se dá shlédnout na youtube... asi se holt musely nějak přidat ty srdceryvné pohledy na všechny blízké v zákulisí...Za mě hrůza. Queen a Freddieho mám upřímně ráda...dokonce natolik, že se nezblázním ze špatného filmu jen proto, že je o Queen. Naopak...o to víc mi vadí, jak prvoplánový, plytký, vyumělkovaný a nudný je...jenom parazituje na odkazu kapely.
Enthiran (2010)
TO BYLA ALE NUDA! Těšila jsem se na spoustu ulítlé akce, hloupých zápletek, barev, trapných bojových scén...no i se zavřenýma učima a povzbuzena notnou dávkou alkoholu jsem nenašla nic než nudu...zdlouhavou otravnou upištěnou nudu... ani hudební vsuvky to nezachránily. Za mě ohromné zklamání.
Medicejové (2016) (seriál)
Po slibném začátku se to bohužel zvrhlo v trapnou telenovelu. Že to je historicky mimo bych zvládla, chci se přece jenom pobavit. Ale ty hloupé konverzace, šiblé dějové zvraty a nelogičnosti na všech plánech....a to jenom proto, aby to bylo drama a ještě větší drama, které se nakonec vystupnuje v to největší drama! a pak nám odhalí tu naprosto nejhloupější zápletku....no...doporučuju tak akorát na večer béčkových filmů s flaškou alkoholu ;)
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
to je tak skvělý i špatný zároveň :D Jako milovnici klasického seriálu Pýcha a předsudek i všemožných parodií a hodně špatných filmů s emi to prostě muselo líbit ;)
Prokletí Midasovy skříňky (2013)
docela by mne zajimalo, na cem autori jeli - ten matros bych prosim taky rada, porotze takovou slataninu nemuze prece soudnej clovek vymyset..natoz zrealizovat
Řachanda (2016)
odpad, odpad, odpad a jeste vetsi odpad...totalni trapne uvriskane dno...
Cesta ohněm (2012)
zvěrečých 15-20 miut bylo tak neuvěřitelně epických, hrdinských, procítěných a emotivních, že jsem z nich naprosto unešená a byla jsem ráda, že jsem přečkala i ty 2 a půl hodiny balastu předtím. I během filmu se objevovaly podobné fajnšmekrovské momenty.... ale bohužel byly pečlivě schovány ve spoustě zbytečných a nudých scén, takže mě film zrovna moc nebavil.....a to ani taneční scény, které pro mě už nejden bollywood zachránily...škoda
Jana Eyrová (2011)
Překvapivě dobré zpracování předlohy. Nabídl mi nové zajímavé pohledy na dílo. Líbilo se mi retrospektivní vyprávění, postavy (hlavně Jana byla skvělá), a zezačátku i zkratkovitost. Na druhou stranu byla ta zkratkovitost i na škodu...a to hodně, protože způsobila totální neuvěřitelnost jakéhokoliv vztahu mezi Jane a Rochesterem. Jejich rozhovory byly o ničem, emoce nula. On na ni byl v podstatě jeno zlý, takže když pak vykřikla, že nechce pryč, protože s ním žila plný život a nikdo po ní nedupal, neubránila jsem se smíchu...nevím, jestli měla být tak naivní nebo masochistická...ale na místě téhle Jany bych se k němu už nevracela a jela do Indie, protože ji očividně chtěl jenom jako hračku náhradou za šílenou manželku ;)
Žraločí invaze (2014)
Mám ráda špatné filmy, ráda se jim směju......ale tohle byla prostě nuda