Recenze (11)
Simpsonovi - Cremains of the Day (2024) (epizoda)
Nejhorší a nejhloupější díl, co jsem kdy viděl... (viděl jsem všechny)
Sloní matka (2022)
Trochu pomalé, ale dobře poukáže na problém týrání slonů pro finanční zisk. Myšlenka se dá ve finále použít se vším, živým i neživým. Krásný kontrast smutných, týraných, podrážděných a zničených slonů, se slony spokojenými, svobodnými, šťastnými a prosperujícími. Hlavní hrdinka dokumentu má můj neskutečný respekt, kdy sama čelí nátlaku těžce organizované mafie, musí žít ve strachu o svůj život, ale všechen ho obětuje záchraně a osvobození slonů. Končí šťastným získáním slůněte a jeho matky s vidinou osvobození všech. *fun fact* sloní řev zní jako zombíci z L4D2
Mladí Rusové na útěku (2022) (TV film)
Plno zbytečných až rušivých záběrů (šourek xd), ale hezky, amatérsky a autenticky ukáže pohled na problémy rusů, kteří jsou proti válce "a své vlasti", doprovázené neustálým strachem. Nemůžou "utéct", doma jsou společností považováni za "vlastizrádce" a světem jsou odsouzeni podle obalu do ústraní. PRAVDA x PROPAGANDA
Překonat temnotu (2022)
Amatérské i profesionální, ale především autentické záběry na zruinovanou Ukrajinu. Natáčením svého "příběhu" si ulevují na psychice, přeměna bolesti a utrpení v kreativní a tvořivé činnosti, nikoliv destruktivní a mazavé, které přichází ze strany druhé. Bez zbytečných keců, jen co nejbližší ukázka důsledků reality. Pohled do úplně jiného světa, který si nenechá vzít svého ducha, smích lidi jen tak neopustí a život jde prostě dál. Jako "dokumentu" tomu něco chybí, ale rozhodně doporučuji všem minimálně vidět ^^
Simpsonovi - Válka foloušků (2023) (epizoda)
Jedna z nejhorších epizod, co jsem kdy viděl
BANGER. (2022)
CRINGE.
Hubieho Halloween (2020)
Tak tenhle film je pěknej nářez. Dostal jsem přesně to, co jsem si přál... Steve byl vážně perfektní, Shaq mě dobře dostal a naštěstí nechyběl Kevin ani Rob. Dokonce i Ben se tu ukázal. Jakožto fanoušek humoru Adama Sandlera konstatuji, že tohle je jeho jedna z mírně nadprůměrných komedií. P.S. Doporučuji koukat na film s originálním dabingem.
Vaši dokumenty (2018)
Tenhle krátkometrážní kousek vážně dokázal správně zachytit atmosféru a celkový vzhled hry Papers, Please. Konec jsem sice tak nějak očekával, ale stejně byl moc hezky zpracovaný.
Demolition Man (1993)
Demolition Man je celkem dobrý a zábavný akční film. Po Sci-Fi stránce a vizuálních efektech se mi zdá na svou dobu docela průměrný. Nechyběl ani člen týmu Adama Sandlera, Rob Schneider, ani zmínka o prezidentu Schwarzeneggrovi. Jen ten svět by mohl roku 2032 vypadat mnohem lépe.
Simpsonovi - Bart táborníkem (1993) (epizoda)
Starý dobrý díl, od začátku do konce totálně napěchovaný vtipama a vším, co správný díl Simpsnů má mít...