Recenze (164)
Fallout (2024) (seriál)
Je to pre mna naj hra ever a moje hodnotenie je velmi neobjektivne ;-)
Kosmonaut z Čech (2024)
Vyborna atmosfera,ale to je zhruba vsetko
Pan Nikdo (2009)
Najlepsi film na temu Co by bylo kdyby.....
Stopy spravedlnosti (2017)
Uplne v poriadku
The Beekeeper (2024)
Velmi slabe
Barry (2018) (seriál)
Skvele
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Skvelá filmarina ale tak isto ako Irishman mat to o 40 minút menej a nikto by nič nepoznal
Olive Kitteridgeová (2014) (seriál)
Bez chyby
Upstream Color (2013)
Neviiiidané
Air: Zrození legendy (2023)
Pre NBA fans jasna 5ka.Pre tych co NBA nesleduju 3,5