Recenze (107)
Machři (2010)
Nič moč
Kmotr III (1990)
Nuda jak svině
Četa (1986)
Obyčejnéj valecnej film
Prometheus (2012)
Bylo to dost nudný a nezajímavý čekal sem od toho daleko víc a ta závěrečná scéna byla dost trapná a nepochopil sem jí
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Dobrý ale jako další pokračování vetřelce to nestojí za nic
Vetřelci (1986)
Výbornej film ale doporučuju se nejdriv podívat na první díl a až pak teprve na dvojku jinak to nemá smysl
Vetřelec ³ (1992)
Je to ještě docela dobrý ale z celý trilogie určitě nejhorší díl
Vetřelec (1979)
Opravdu Skvělej horor s bezvadnou atmosférou nemám co bych vytknul
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Kdyby se to nejmenovalo vetřelec byl by to v celku pohodovej film
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Rozhodně to neberu jako další pokračování vetřelčí serie to bych tomu totiž musel dát odpad ale když to beru jen jako obyčejnéj beckovej horor kde nejaky mimozemstani zabijej lidi tak to ujde. (COPTERE S PRVNÍM VETRELCEM SE TO NEDA ROVNAT TAK SI LASKAVE POLIP PR**L)