Recenze (107)
Maska Junior (2005)
Je to JEN trapnéj remake ty starší a daleko lepší masky
Krvavý úsvit (2007)
Nechtěla bych bit na místě regulace použitie není nic moc takže třetí
King Kong (1933)
Bylo to skvělý až na ty příšerny efekty za ti ubíráme 5 hvezd
Do nitra Planety opic (1970)
U
Zrození Planety opic (2011)
Bylo to skvělý až na ty efekty to byla hrůza hlavne cesar ten vypadal jak ze hry donkey kong
Fat Bald Short Men (2011)
Co to kurva je takovy hnusný buzerantsky hentai porno sem vzivote nechtel videt fuj
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Docela trapný
Jurský park (1993)
No jo jo je to v pohodě podívej sr mas to hned teď je. Fakt bezva film
Jurský park 3 (2001)
Stálo to za hovno
Suché chryzantémy (1954)
Priserne a hlavně extrémně nechutné nedoporučuji se na to dívat