Recenze (107)
Sin City - město hříchu (2005)
Je to kurva snad nejdrsnejsi film co sem kdy viděl, teda až po King Fury to nic nepřekoná, doporučuju jít okamžitě na stranku ulož to, do vyhledávače napsat : sin city cz dabing a okamžitě to kurva začít stahovat i kdyz docela mě sere ze poprvé sem to viděl normálně v televizi a tam to bylo fakt drsný ten dabing ty jejich hlášky ale.když sem to pak.musel vidět znova a stáhl sem to přes ulož to tak uz ten dabing byl jinej byl takovej trochu trapnéj ale.i tak je to velice hustej film.
Ztraceni (2004) (seriál)
Je to dobrý ze začátku dost zajímavý pak sem ale dostal GTA 5 a prošvihl sem asi 2 díly pak sem se díval znova ale vůbec sem to pak uz nepochopil totálně sem se v tom stratil, tím chci říct že je to docela složitější seriál a doporučuju pečlivě pozorovat každej díl a žádnej nevinechat. Neudělejte tu samou chybu jako já ! A taky to má hnusný efekty, třeba jak tam vybuchla ta loď tak to bylo jak z nějaký starý naprosto debilni hry. A takovej efektů je tam ke konci docela dost.
Interstellar (2014)
Je to kurva Skvělej film ale není pro.každýho sou tam občas nějaký vesmirny nazvy nejakejch hovadin kterejm sem ani ja nerozuměl . Vlastne pořádně sem ten film pochopil až na podruhy když sem si vygooglil co je to singularita, relativita atd. Každopádně je to hodně zajimavej film.
Mentalista (2008) (seriál)
Je to trapné a nudné a docela nehumani nemám to rád a simpsonov. Sou lepsi
Rozsudek smrti (2007)
Je to dobrý film o tatkovy kterému vyvraždi celou rodinu a on se za to brutálně opakuji HODNE BRUTALNE POMSTÍ. doporučuji stáhnout zdarma na ulož to
Na hraně zítřka (2014)
Je to velice dobrý občas i trochu vtipný film doporučuju stáhnout zdarma na ulož to.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Hele zas tak dobrý se mi to nezdalo, nebylo to špatný ale ze začátku sem se dost budil takže mi polibte prdel (doporučuju stahnout zdarma na ulož to)
Klub rváčů (1999)
Naprosto hustej a strašně zajimavej film doporucuju zdarma stáhnout na ulož to
Zelený sršeň (2011)
Je to jeden z nejhustejsich filmů co sem kdy viděl doporučuju všem aby si ho zdarma stáhl na uloz to
Expendables: Postradatelní (2010)
Žádná sláva,příběh stal za hovno a animace byly taky na picu je to dost TRAPNÝ nevím co na tom všichni máte skopejte me