Recenze (107)
The Loved Ones (2009)
Jo moc dobrej film nechápu ale ze v austrálii se zakazují všechny možný brutální filmy a hry třeba hotline miamy ale samy delaj takový brutalni pecky treba wolf creek to byl taky drsněj film
Ghoul (2015)
Občas sem byl trochu napjatej ale jinak to stalo za hovno a nedávali to smysl
Odebrat z přátel (2014)
Nebylo to uplne spatny
Princ z Persie: Písky času (2010)
Je to sračka nechápu ze to má nad 70 procent.
Bohové se zase zbláznili (1993)
Naser si svině
Crazy Heart (2009)
U
Dům voskových figurín (2005)
Strata času se na to vůbec divat
Zombieland (2013) (TV film)
Není to tak zlý
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Bezva film nechapu ze to nema miliardu procent
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
Skvělý, úžasný,dokonalý, fantastický....