Poslední recenze (157)
Iveta (2022) (seriál)
V takom zvláštnom štýle to bolo podané, nudné a nepomohlo tomu ani to,že piesne prespievala herečka,mohli ich pustiť v originálne.Prvá séria nuda, druhá ma bavila trochu viac a tretiu si iba idem pozrieť,tak uvidím.
DogMan (2023)
Nebudem sa dlho rozpisovať,poviem iba toľko,ja som fascinovaná,okúzlená,očarená.Bravo 👌
Jedeme na teambuilding (2023)
Nechápem čo čakáte od dobrej komédie, jasné že to bude blbé až mestami trápne, základ je aby to bolo úsmevné,ja som sa veru zasmiala.Presne to som potrebovala , vypnúť nad niečím nenáročným a zasmiať sa.