Oblíbené seriály (10)
Ajťáci (2006)
Zpátky do školy (2009)
Hodnocení po zhlédnutí 1. řady. Zatím jsem se bavila snad během sledování každé epizody ažaž, chytlo mě to asi po 2. dílu... většina postav je velmi zábavná. Nejradši mám Pierce :D Samozřejmě to není sitcom pro každého. Jsem zvědavá na další řady a možná i zvýším na 5 hvězd. EDIT: Jsem téměř v polovině 2. řady a neskutečnej mazec! Vlastně nechápu, jak tenhle sitcom může hodnotit někdo nízko, obzvláště pokud je filmový a TV nadšenec, protože tohle je opravdu nabušená záležitost, při které zapomínám, že existuje Big Bang Theory...
Teorie velkého třesku (2007)
Dr. House (2004)
Zvyšuju na 5 hvězd. Hugh Laurie je génius. Edit: Snižuju na 4 hvězdy :) edit: prostě 4-5: 8. řada zatím výborná
Blackpool (2004)
Nádhera. Tohle jsem si užívala do posledního momentu. Kromě jednoho disca mě moc bavily všechny songy/výstupy. David Tennant je výborný, ale David Morrissey je ještě lepší než *V*Ý*B*O*R*N*Ý*
Futurama (1999)
Červený trpaslík (1988)
Městečko Twin Peaks (1990)
Wallander (2008)
Zvyšuju na 5. Vynikající 1. díl 3. řady mě naprosto dostal, těším se na další. Skvělá je protagonistova nedokonalost, chyby, které dělá, často divák ví dřív než on... Prostě paráda. V první řadě musím vyzdvihnout autora předlohy - Henninga Mankella - který píše téměř geniální detektivky. Mimo sérii stojící Číňan stojí rozhodně za pozornost. (Chválit Branagha za úžasný herecký výkon snad ani není nutné - to je u herce jeho formátu vlastně samozřejmost.) // Atmosferická bomba.
Case Histories (2011)
Všechno, co jsem chtěla, jsem sepsala zde: http://25fps.cz/2011/case-histories/ 2. a (alespoň prozatím rozhodně) poslední řada neméně dobrá!