Recenze (460)
Buřt z Germánie (2008)
Viděno na PAF 2011. Rozhovor s Volkerem Schlechtem (jde o REŽISÉRA, nikoli o režisérku, jak je tady uvedeno!): http://25fps.cz/2012/rozhovor-volker-schlecht/
Butterfly Kisses (2017)
Závěrečný voiceover mi přišel zbytečný, jinak to po většinu času fungovalo.
Byli jsme to my? (1990)
Stále ještě nedoceněný film. Tehdy i teď. Viděla jsem dvakrát.
Case Histories (2011) (seriál)
Všechno, co jsem chtěla, jsem sepsala zde: http://25fps.cz/2011/case-histories/ 2. a (alespoň prozatím rozhodně) poslední řada neméně dobrá!
Causa Králík (1979)
velmi dobré. dám 4, i když mi to tou komorností přišlo spíš televizní.
CBGB: Kolébka punku (2013)
Taková velká role a on ten Rickman nemá co hrát. Achjo. Ale dobré, trochu nuda, ale jinak fajn malý film. 3-4
Cesta do lesa (2012)
Houbičky rozhodně jo... (zhlédnuto na předpremiéře 12. 9. v kině Atlas)
Cesta ven (2014)
Výborné to bylo. Souhlas s Marigoldem. Dodatek: Jestli to ve vašem městě hrajou, tak na to jděte!!