Recenze (30)
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
To byla taková sračka, že jsem nemohl odtrhnout oči. Hvězdička za drive příběhu.
Šarlatán (2020)
Oscara pro Trojana
Smradi (2002)
3+1 za swag Vráž 2k02
Rychle a zběsile 7 (2015)
Příběh poměrně absurdní,někdy je to až debilní. Soundtracky ovšem top, stejně tak mě dostala poslední scéna.
V pařátech smrti (2011) (TV film)
"Bang bang, o jednu míň!" Filmový lov s nečekaným koncem. Animace fakt hrůza, zápletka originální.
Nádraží (2017) (seriál)
Trapná parodie na Pojďte se mnou létat , do které se podle mě Sokolova partička, ani žádná podobná skupina, minimálně v Česku vůbec neměla pouštět.
Pojďte se mnou létat (2010) (seriál)
Shlédnuto všech 6 dílů na jeden zátah a musím říct že velmi dobrá alternativa za Malou Velkou Británii. Opravdu jsem se bavil. Možná se zde nenasmějete tolik, ale i to je pořád hodně, za to charaktery postav jsou velmi osobité a poutavé. " Naučil jsem psa vyčmuchávat drogy, ale za odměnu mu musím vždycky trochu odsypat...Nebojte, je to jen trochu cracku..."
Hooligans (2005)
Představa toho, že Bilbo Pytlík půjde dát na kasu dvoumetrovýmu holohlavýmu hovadu mi ze začátku přišla jako velkej bizár. Nakonec se z toho ale vyklubal hodně kvalitní zážitek, jenom s malými vady na kráse. Možná je škoda že na stadion jsme se ve filmu podívali jen jednou.
Bojovník (2015)
„ Because now we all have Hope“ Tak jak mi byla na začátku hlavní postava nesympatická, o to radši jsem jí měl v závěru.
Doktor Strange (2016)
Po představení jsem vylezl z hajzlu a myslel jsem že jsem v čínský restauraci.