Recenze (459)
Štěstí (2005)
Nějak to nesedlo...jen na pár okamžiků jsem byla vtažena do děje, jinak mi film přišel nesourodý, nějak tam něco chybělo, ale zároveň nemůžu přijít na to co?! Každopádně jsem ráda, že jsem ho viděla...
Vratné lahve (2007)
Na komentář jsem si nechala pár dní odstup a musím říct, že pro mě je tento film velmi milým pohlazením po duši. Pana Svěráka mám moc ráda a líbí se mi jeho pojetí stárnoucího učitele Tkalouna. Groteskní situace z maželského života jsou tak reálné, že jsem se málem smíchy v kině počurala . Prvních 30 minut mě naprosto odrovnalo. " Vem si jogurt a rohlík" se už u nás doma používá, a asi na trvalo zdomícní, stejně jako "Labutí jezero". Je to opravdu nezapomenutelný zážitek a kdyby nebylo tak těžké sehnat lístky, určitě bych šla znovu:-)) PS: Jen málo filmů mě rozesměje a rozpláče zároveň. Plných 5 hvězd
Kmotr (1972)
Nějak jsem celou dobu čekala na něco co nepřišlo......
Angelika, markýza andělů (1964)
Je to moje srdcovka, krásně jsem si ji užila: čajík, sušenky, nebo bonboniera a angelika....příjemně strávený večer. mám ráda kvalitní limonády a tahle patří k těm nejlepším. |holt holky mají o romantice trošku jiné mínění než kluci:-) PS: úžasná hudba....
Hannibal - Zrození (2007)
Tak mé čerstvé dojmy jsou hodně kritické. Hodně krve na efekt, slabá snaha o vysvětlení proč je Hannibal takový jak ho známe z Mlčení jehňátek.( V pořadí druhý díl jem neviděla, tudíž nemůžu porovnávat) Hóoodně nedotažené a občas dost trapné.
Agatha Christie's Poirot - Karty na stole (2005) (epizoda)
Bravo! Nic jiného se nedá napsat. Jeden s nejlepších poirotů s Davidem Suchetem. jako vždy skvěle odvedená práce filmařů, scéna do posledních detailů vyšperkovaná, napínavá zápletka a vynikající Poirit v podání Davida Sucheta, který je dle mého nepřekonatelný. Konečně je se v televizi na co dívat:-))
Ďábel nosí Pradu (2006)
příjemná komedie na nedělní odpoledne, hodně se mi líbila Meryl, ta role je jí ušitá na míru:-) nečekala jsem žádný zázrak, ale film mě pobavil a tak splnil svůj účel.
Řím (2005) (seriál)
Mám za sebou prvních 5 dílů a musím říct, že mě tento seriál velmi potěšil... autoři si pohráli s detaily, snaží se zachytit realitu římského světa, takovou jaká opravdu byla a myslím, že se snažili dobře.
Největší pecivál na světě (1982)
Vynikající pohádka, docela jsem zaražená, že má na csfd tak nízké hodnocení 62%. Mám novou oblíbenou pohádku, kterou budu chtít vidět každé Vánoce.
Cesta do Rokycan (1981) (TV film)
Bože, to je tak pravdivé...tohle by měla být povinná podívaná pro všechny páry, které spolu žijí ve společné domácnosti. Trhám se smíchy, protože jsem tolik podobných rozepří zažila na vlastní kůži. Plzák Rulez