Recenze (121)
Česko na grilu (2024) (pořad)
Takový velký nic. Je to pořád stejný... Žádná změna rytmu, času... Nic... Péče celá země je top
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Nejpovedenější seriál od ČT za posledních 10 let..
Smysl pro tumor - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
První díl je divnej,a dost lidí to odradí..., ale vystihuje to postavu, od dalších dílů to jde jen nahoru.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Yes...
Oppenheimer (2023)
Velký NIC... PŮLKA kina spala, něco odešlo, já po výbuchu taky...
Pohlreichův souboj restaurací (2023) (pořad)
Zvuk mám dobrý... Je to pozitivní dobrý.. ještě nebyla ani reklama 😂 Vypadá to tu na závist některých zde komentujících.
Avatar: The Way of Water (2022)
Kochání ve 3D, pohodová hudba, dlouhá stopáž nevadila... jediné utrpení lovení velryb :) a konečný závěr trošku moc střílečka... ale 4,5/5
V jiném těle - Epizoda 4 (2022) (epizoda)
Troi je jen klasický hate čsfd..😁
V jiném těle (2022) (seriál)
Kdo není gay, lesba, trans.. nepochopí problémy obyčejných lidí.. Mám v okolí MTF..., Gay , lesba chybí,ale všichni jsou super 😁
Deštivý den v New Yorku (2019)
Velká "američnost" jak svině... Ale musíte to mít v originálním znění.... Prostě jsem se fakt bavil. (Mám rád Thimothee ho)