Recenze (20)
Tři krtci pod Prahou (1974) (TV film)
To se nedá objektivně hodnotit a odpad dávat nechci. A Molavcová byla kus!
Desatero podle Ringa (2023) (TV film)
Až nečekaně smířlivé.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Nemít slabost pro Svobodu tak za míň.
Novinářský příběh (1952)
Pátá hvězda díky mé slabosti pro novinářské noiry. Jak je začátek možná trošku pomalejší a zmatenější, tak o to je závěrečné finále lepší. Jakto, že jsem to doteď i přes české titule neznal?
Česká detektivka - Inspektor Klubíčko & spol. (2022) (epizoda)
Se Česká televize zase předvádí, co máme v archivu, mohli by jsme pustit a nepustíme. S konce Čt3 je ta šance ještě menší.
Případ medvědí jeskyně (1988) (TV film)
Za tu Jandákovu ostrostřelbu u Medvědí jeskyně. Tak přesně míří málokdo. A taky za Staňkovu a Šafaříkovu v Brně. Sic přistěhovanej, tak mě ty záběry na socialistické Brno strašně baví
Druhý tah pěšcem (1984)
Ač milovník CS krimi jsem to doteď neviděl, o nic jsem nepřicházel. Jediné plus je ta kratší stopáž a ty nudné, šedé socialistické reálie, nic po čem by se mohlo stýskat. "Vem mi tam dole jedny Kentky!"
Z prezidentské kuchyně (2012)
Škoda těch prachmizerných titulků na FilmEurope kanále
Dostaveníčko (1973) (pořad)
4 za díl o Kromeříži
Noční jízda (1972) (TV film)
V rámci boje proti alkoholismu dneska čepujeme desítku!