Recenze (30)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
chci zpátky dvě hodiny mého života prosím
Pěkně chytré (2021) (seriál)
Seriál mířený na generaci Z. Humor se zdá trapný pokud člověk nerozumí vtipům vychazejících z pop culture.
Jednotka Q (2021) (seriál)
Velice povedené. Cílovka je Gen Z takže chápu to nízké hodnocení.
Hubieho Halloween (2020)
Když nevíte co dělat s 2 hodinami času, bežte si raději zacvičit.
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Úžasný film..
My (2019)
Co to kurva bylo.
Příšerky pod hladinou (2017)
Kolotina nejvetšího kalibru co jsem kdy viděl, nemám slov. Film nemá hlavu ani patu.
Slender Man (2018)
Komedie 😂😂 většinu filmu jsem se smál. 😂😂
The Open House (2018)
Spoiler alert: celkem dobrý děj zabijí konec.. nevíte kdo a proč.. takže úplňe zbytečná hodina a půl
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Oproti 1. Dílu je tohle úplně o něčem jiném (lepším) rozhodně jsem se nenudil takže za mňe dobrý 👌😊