Recenze (160)
Ninja commando (1982)
Stejně jako Idaho jsem tento film viděl před dlouhými lety. Bylo to na 100x ohrané VHS se simultálnim dabingem:-) Tenhle film jsem miloval a z kusu černého hadru si dělal masku na obličej, abych vypadal jako ninja:-)
Revolver (2005)
Jedna hvězdička za první polovinu filmu, pak už to byl jen zmatek.
Dům voskových figurín (2005)
Nakonec davam alespon jednu hvezdicku za vosk.
Sky High (2003)
Tento film mě velmi překvapil. Nejprve to vypadá jako klasická detektivka, která se postupem času mění v horor a následně fantasy.
Purpurové řeky 2: Andělé apokalypsy (2004)
V závěru už tvůrcům zřejmě došly nápady. Jinak jsem se ale slušně bavil. Jako klad hodnotim nápad s kulometnou věží.
Tajný závod (1981)
Vždy jsem se musel tlemit, když byl na scéně ten doktor:-)
Kung-fu mela (2004)
Bomba, skvělá kung-fu komedie. Nejvíc jsem se pobavil u scény házení nožů. Stephen Chow se většinu filmu ukazuje jako ňouma, kterému se nic nedaří. V zavěru však všem vytře zrak. Pokud někdy potkám žebráka, který bude nabízet kung-fu příručku, tak ji okamžitě kupuju, ikdyby to byly moje poslední peníze:-)
Smrt přichází v bílém (2003)
Je 21:40 a ja jsem to dokoukal. Nejdrive jsem to chtel vypnout, ale jsem rad,ze jsem to neudelal. Desiva atmosfera a zajimavy "end", nezbyva nez doporucit.
Coronado (2003)
Celkem jsem se i bavil, ale asi to bude tim, ze mam chripku a jsem nadrogovanej praskama :-)
Letka Bouřliváků (2004)
Ze v takový slátanině bude hrát Ben Kingsley jsem teda nečekal.