Recenze (160)
Závist (2004)
Filmik o dvou kamaradech, kteri vymysli vecicku na likvidaci psiho trusu.
Ohnivý oceán (2004)
Chapu hodnoceni ostatnich, ale ja jsem si u tohoto filmu pekne odpocinul. Davam 4 hvezdicky.
Můj soused zabiják 2 (2004)
Nuuuuda az do konce, navic s predvidatelnou poentou.
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
"Jdi do *** ty impotente i se svym tatou, se svou mamou, se svoji segrou, i s tim volem, kterej ti vystavil ridicak! - Je to nasinec. Asi me zna, protoze rikal neco vo mi mame vo mim tatovi a dokonce vi, ze mam i segru." Supr hlasky:-) Takovyto druh komedie nestarne a da se na ni porad koukat
DarkWolf (2003)
Bohuzel jsem to nedokoukal, takze se zde nemohu rozepsat o deji, ale je to tupounovina na entou o vlkodlacich.
Mistr neznámého boje (1993)
Jeden z mala filmu o capoiere, ne-li jediny. Takove Becko ve videopujcovnach, ale ujde.
Teror ve vlaku (2002)
Kravina prvního stupně.
Sexy ptáci (2001)
Ani si nevzpomínám, že bych se zasmál.
Hrabě Monte Cristo (2002)
Ať si kdo chce co chce říká, mně se to líbilo.
Dům tisíce mrtvol (2003)
Nuda. Jediný mrazení v zádech z tohoto filmu mám, že jsem se díval až do konce.