Recenze (260)
Byl jsem při tom (1979)
Geniální film a geniální Sellers. Co dodat.
Velký útěk (1963)
Dobrý film jen trochu příliš poplatný divákovi.
Statečné srdce (1995)
Jeden z mnoha ničím nepřekvapujících filmů.
Medvěd (1988)
Kvalitní předloha J.O Curwooda natočená se zvířaty až neskutečně.
Škola základ života (1938)
Klasika a odraz doby. Autoři věděli o čem píší a točí. Kdy konečně někdo natočí něco podobného (a ne ty slátaniny) o současném školství.
Cesta do pravěku (1955)
Klasika. Když se na to podíváme s ohledem na dobu vzniku, je to stěžejní dílo světové kinematografie. Dnes už asi jen pro fajnšmekry. Dnešní mládež odkojená 3D hrami už tento film tolik nežere. Ale malé děti ještě možná zajímá.
Čistá duše (2001)
Zajímavý film. Trochu nezvládnutý závěr. Dá se na něj podívat podruhé, ale hit filmových nocí to není.
Na samotě u lesa (1976)
Pohodová lehce satirická komedie. Nic víc a nic míň. Co dodat.
Stříbrné sedlo (1978)
vcelku slušný western:-)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Co se týká scénáře tak lepší než Tenkrát na západě. TnZ je jeden dokonalý hudební klip. Vždy't ho taky točili do přehrávané muziky. Rozhodně asi můj nejoblíbenější western , který má šmrnc a jeden ze dvou vrcholů tvorby dvou spolužáků ze základky Leoneo a Morriconeho. Já ho viděl prvně na satelitu německy. Česká verze se mi zdála kratší. Možná klame množství reklam na němcích. Nemá někdo informaci o plné stopáži filmu? Kdo neviděl nechť to napraví.