Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Film, ktorý nemá chybu. Keď si ho pustím, nedá sa od neho odtrhnúť a po x-tý krát si ho pozriem znovu. Perfektne sfilmovaná dokonalá kniha. 5*
Jurský park (1993)
Zrejme neprekonateľný film vo svojom žánri. Videné nespočetne veľa krát a vždy to baví. Odporúčam aj predlohu od Crichtona, veľmi dobrá kniha. Jednoznačne 5*.
Hotel Rwanda (2004)
Gauneři (1992)
Zahraj to znovu, Same (1972)
Trainspotting (1996)
Perfektný film. Hudba vynikajúca. Klasika. 5*
Ecce homo Homolka (1969)
Fantastická komédia, ktorá sa nezunuje a je pozerateľná stále. Ono to ani nepôsobí ako film, ale ako zábery na obyčajnú domácnosť. Šebánkov opis futbalového zápasu je kráľovský. Jeden z najlepších filmov, aký som kedy videl. 5*
Big Lebowski (1998)
Nevera po slovensky (1980)
Môj najobľúbenejší slovenský film. Dokážem to pozerať dookola a stále sa zasmejem. 5*
Jmenuji se Oliver Tate (2010)
Úžasné. Britské filmy mám rád a tento sa zaradí medzi tie najlepšie. Krásne zobrazenie prevej lásky mladého chlapca a riešenie rodinných problémov obyčajnej rodiny. Celé je to okorenené vynikajúcim britským humorom a skvelou hudbou. Lepšie to už byť nemohlo. Jednoznačne 5*.