Poslední recenze (121)
Adikts (2024) (seriál)
Málokdy mě zaujme česká tvorba, ale Sedlákovi se to zatím daří a Adikts nejsou výjimkou. Depresivní prostředí, humor, sex a drogy. Z daného námětu se možná dalo vytěžit ještě o něco víc, určitě by šlo vylepšit některé dialogy a především nechat trochu víc rozvést hlavní postavy. Povedl se casting, atmosféra, zajímavý námět a stopáž 30 minut na díl je příjemná. 70%
Gigi & Nate (2022)
Gigi & Nate je příjemný rodinný dojemný film o klukovi, který ochrne a skončí na vozíku. Když už přestává mít chuť žít a na jeho rodinu to vše začíná být příliš, Nateovi do života přijde asistenční opice Gigi, která otočí vše k lepšímu. Více prozrazovat nebudu, ale film má hezký příběh, příjemné a rozumné dialogy, dobrý casting. Vše tu funguje tak, jak má. (70%)
Blue Beetle (2023)
Blue Beetle nepřináší do světa superhrdinů nic nového a převratného, přesto ale působí příjemnějším a sympatičtějším dojmem, než většina novějších Marvelovek. Ve všech aspektech film sází hodně na jistotu, ale funguje to přesně tak, jak má. Sympatické postavy, předvídatelný, ale funkční příběh. Zdejších 48% je naprosto nezasloužených. U zahraničních kritiků a webů se pohybuje od 60 do 85%, což za mě odpovídá. 4* (75%)