Recenze (344)
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Total krach! tady to vypadalo jako by mesicky mela ona((
Kulový blesk (1978)
Mesic na vazbe nez tohle
Návrat do budoucnosti III (1990)
Michael J Fox na hrad
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Jednou jsem videl i porno a taky to nebylo spatny..
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Se radeji necham natáhnout na skripec nez to videt znova.....pro me trest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co dělat v Denveru, když člověk nežije (1995)
Tak tady rozhodně nesouhlasim s několika komentáři od lidi co bych to nečekal.Dobrá gangsterka s výborným obsazením a libovej Steve Buscemi , no jak jinak. Parta pitka...
Bohové jsou pořád šílení (1991)
Tohle se sakra nepovedlo.
Nebožtíci přejí lásce (1972)
Tenhle film je proste paradni a dohodila mi ho moje 86 leta Babka.....Parada
Do hlubiny (2005)
Musel jsem soupnout tri kousky, protože na nej se dalo divat ikdyz je to pic...na a hlavne se mi libilo to prostředí ,ale film no nevim.
Wolf Creek (2005)
Tak tenhle kousek jsem mel asi 4 roky v supleti a hodne jsem se toho bal ale jednou me pokosila nemoc,tak jsem ho tam soupnul a nestacil se divit....Bura davam protože jsem si o Australii hodne precetl a tento kousek je natoceny podle skutecne udalsti.....doporucuji skouknout po brcku a do Australie nikdy nevycestujete......myslim s batohem