Oblíbené seriály (3)
Profesionálové (1977)
Geniální seriál. I po těch letech je to pořád vynikající a strčí to do kapsy ty dnešní "seriály".
Pohotovost (1994)
Jeden z nejlepších seriál vůbec.
JAG (1995)
Vždy se mi tento seriál líbil. Může za to charisma Davida Jamese Elliotta a krása Katherine Bell :) No a samozřejmě armáda kterou miluju.