Recenze (3 324)
Money Movers (1979)
Poněkud vlažný "akční" heist, který nekompromisně zestárl. Hlabní záporák vypadá trochu jako Tommy Lee Jones :-)
Sedm statečných (1960)
Tenhle film je fakt dokonalost.
Špinavý byznys - Série 3 (2019) (série)
Je to dost jiné, hlavně už ne top business, ale drogy, což mě úplně nepotěšilo, ale zase jsou tu výborné postavy.
Špinavý byznys - Série 2 (2016) (série)
Lepší než první série, co se týče napínavosti i akce. Místy skoro špionážní thriller.
Základní instinkt: Sex, smrt a Sharon (2020) (TV film)
Francouzi tyhe dokumenty prostě umí. Film mám rád, i když ho neadoruju. Tenhle pohled do zákulisí se povedl.
Československá pohádka (2022) (TV film)
Hodně zajímavé podání nejslavnějšího kousku dějin naší kinematografie.
Špinavý byznys - Série 1 (2016) (série)
Parádně propracované, až mi občas přišlo, že na úkor zábavnosti, ale to mi zas tak nevadilo. Takhle přicházejí oligarchové ke svým miliardám (tedy když to vyjde...).
Brainstorm (1983)
Osmdesátková scifi, která se bere dost vážně, ale vzhledem k osmdesátkovým hereckým výkonům je to spíš na škodu.
Duna: Část druhá (2024)
O fous lepší než jednička.
Polda - Sex, drogy, rock´n´roll (2024) (epizoda)
Na tenhle díl jsem se podíval jen proto, ža tam hraje můj domovský klub. Seriál ale nadále sledovat nebudu...